Pastam



Doğum günümü kutlamaya son dakika karar verildiği için, bana özel bir pasta yetişmez diye, annem kendi elleriyle hazırladı pastamı. Ben de yardım ettim süslerken.

- Pastamın keki, vanilyalıydı.
Vanilya kokusu hayatımdan eksik olmasın diye.
- Kreması, çikolatalıydı.
Çikolata gibi tatlı bir hayatım olsun diye.
- Kremasında fıstıklar vardı.
Fıstık gibi bir kız olayım diye.
- Üzerinin süslemesi için şeker hamurunu marshmallow'dan yaptı annem,
Pamuk gibi yaşlanayım diye.
- Bembeyazdı kaplaması,
Saflığım-temizliğim hiç bozulmasın diye.
- Üzeri yıldızlarla doluydu,
Yıldızlar gibi parlak olayım diye.
- Yıldızların bir kısmı deniz mavisiydi,
Su gibi berrak olayım diye,
- Bir kısmı şeker pembesiydi,
Şeker gibi olduğum için:)

Annemden bu pastanın tarifini vermesini bekliyoruz. İçinde bana zarar verecek hiç bir katkı maddesi yokmuş. Annem öyle diyor:)

3 yorum:

Bana mesaj bırakabilirsiniz:)