Kahvaltı Ekmeği


Annemin yemeklerini ben de babam da çok seviyoruz. Annem mutfakta yemek hazırlarken, ben de mama sandalyemde, annemin eline her aldığını isteyerek yemek yapımına katkıda bulunuyorum. (Annem bu işten niye hoşlanmıyor, anlamıyorum)

Ek gıdaya başlamam ile annem her yemeği, bebeklere özel nasıl yaparım diye denemelerde bulunuyor. Bazen döküyoruz, bazen bir daha yapmak için not defterimize yazıyoruz.

O deftere aldığımız notları sizlerle paylaşmaya karar verdik. Bu kararda bize destek olan ve tariflerimizi deneyen Anneler Kulubu annelerine çok teşekkür ederiz.

İlk tarifimiz kahvaltı için, hazırlaması da çok kolay. İlk fırsatta fotoğrafını da ekleriz:)

Kahvaltı Ekmeği
1 yumurtanın sarısı, 1 kibrit kutusu kadar rende kasar ve 1/2 kabuğu soyulmuş rende domatesi bir kapta karıştırıyorsunuz.

1 dilim kabuğu çıkmış ekmek bu karışıma bulanır ve teflon tavada arkalı önlü pişirilir. Ekmeği çevirmeden önce bir tarafın iyice pişmesine dikkat edin, yoksa ekmek parçalanır. Bir de kaşar peyniri yerine her türlü peynir kullanılabilir.

Afiyet bal şeker olsun.

2 yorum:

  1. Gokcecim eline sağlık.fırında bile olur bu tarif di mi..Afiyet olsun Defneye.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Meralcim. Fırında da olur tabiki:)

    YanıtlaSil

Bana mesaj bırakabilirsiniz:)